Ҳизб ут-Таҳрирга оид мақолага раддия!!
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
Матбуот баёноти
Биродар Фозил Муҳаммадабдуллоҳ Ёқуб
Ассаламу алайкум ва роҳматуллоҳи ва барокатуҳ
Мавзу: Ҳизб ут-Таҳрирга оид мақолага раддия!!
Биз «Аҳром» газетасининг ҳижрий 1438 йил 6 зул-қаъда, милодий 2017 йил 28 август душанба кунги сонида нашр қилинган Ҳизб ут-Таҳрирга оид мақолани ўқиб қолдик. Қуйидаги раддиямизни газетангизда нашр қиласизлар, деган умиддамиз:
Биринчидан: мақолангизда Ҳизб ут-Таҳрир халқ базасига эга эмас, дебсиз. Билмадик, бундай маълумотни қаердан олдингиз?! Ҳизб ут-Таҳрир-Судан вилояти олиб бораётган тадбирларни кузатиб борганингизда эди, инсоф қилиб, ҳақиқатни келтирган бўлардингиз. Чунки бу Ҳизб ут-Таҳрир фаолиятларини кузатиб бораётган ҳар бир шахс яхши биладиган ҳақиқат. Сизга шуни эслатмоғимиз кифоя: Ҳизб ут-Таҳрир-Судан вилоятининг 2009 йилда ўтказган халқаро иқтисодий конференциясига – агар гап одамлар сони ҳақида кетадиган бўлса – саккиз минг одам йиғилган. Шунингдек, Жануб бўлинишига қарши ўтказилган юришларимизда минглаб инсонлар Хартумнинг барча ёки аксар кўчасини айланиб чиққанлар. Бундан ташқари, Ҳизб қуролли кучлар юришини ҳам ўтказган. Умуман, булардан бошқа Ҳизб кўп сонли халқ тадбирларини ҳам уюштирганки, буларнинг барчаси битта нарсага далолат қилади, яъни Уммат бизнинг лойиҳамизга қўшилмоқда, қўшилганда ҳам Умматнинг сиёсий исломий лойиҳасини биз ростгўйлик ва холислик билан етказаётганимизга чуқур ишонч ҳосил қилгани сабабли қўшилмоқда. Ҳизб ут-Таҳрирнинг Уммат ақидаси асосида мукаммал муфассал сиёсий лойиҳа кўтариб чиқаётганини, биз буни – сиз муҳтарам биродар даъво қилгандек – туйғулар турткиси асосида қилмаётганимизни, балки исломий ақида ва ундан балқиб чиққан ҳаёт низоми турткиси асосида ва Аллоҳ Субҳанаҳунинг амрини қабул қилган ҳолимизда адо этаётганимизни «дўстлар»имиз эътироф этмасалар-да, душманларимиз тан олишяпти. Зотан, Аллоҳ Субҳанаҳу бундай дея бизга Исломдан ҳукм сўрашни ва Ислом билан ҳукм юритишимизни буюрди:
فَلاَ وَرَبِّكَ لاَ يُؤْمِنُونَ حَتَّىَ يُحَكِّمُوكَ فِيمَا شَجَرَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ لاَ يَجِدُواْ فِي أَنفُسِهِمْ حَرَجاً مِّمَّا قَضَيْتَ وَيُسَلِّمُواْ تَسْلِيماً
«Йўқ, Парвардигорингизга қасамки, то улар ўз ўрталарида чиққан келишмовчиликларда сизни ҳакам қилмагунларича ва кейин сиз чиқарган ҳукмдан дилларида ҳеч қандай танглик топмай, тўла таслим бўлмагунларича-бўйсунмагунларича зинҳор мўмин бўла олмайдилар» [Нисо 65]
Иккинчидан: Биз воқе билан Ислом аҳкомлари асосида муомала қиламиз ва позициямизни золимлар нафс-ҳавосига қараб ўзгартирмаймиз. Яъни бизнингча, воқе муаммоларга ечим бериш ва фикр юритишда манба эмас, балки буюк Ислом мабдаи асосида ечим бериш учун ўрин-мавзудир. Шунинг учун сиз улар фикрларини оптималлаштиришга муҳтож, дея кимни айтдингиз, чунки Умматнинг эмас фақат ўзларини тамсил этувчи кимсалар қачон исломий ердан воз кечса, улар Ислом назарида Аллоҳга, Росулига ва мўминларга хиёнат қилган хоинлар ҳисобланади. Чунки, Ислом заминидан воз кечиш шароит қандай бўлмасин, мумкин эмас, агар Ислом замини Аллоҳ чор атрофига баракот ёғдирган муборак замин бўлса, мутлақо ножоиздир?! Агар бу кимсаларнинг Салоҳиддин Айюбий ва Абдулҳамид II каби эр кишилари бўлиш қўлларидан келмаса, у ҳолда, қўлларини тийиб, фожир бўлишдан кўра ожиз бўлмоқни афзал билсинлар. Абу Ҳурайра РА ривоят қиладилар, Росулуллоҳ САВ бундай дедилар:
«سَيَأْتِي عَلَى النَّاسِ زَمَانٌ يُخَيَّرُ الرَّجُلُ بَيْنَ الْعَجْزِ وَالْفُجُورِ، فَإِنْ أَدْرَكْتَ ذَلِكَ فَاخْتَرِ الْعَجْزَ عَلَى الْفُجُورِ»
«Инсонларга шундай замон келадики, киши ожизлик билан фожирликдан бирини танлашига тўғри келиб қолади, бас, ўша замонга етсангиз, фожир бўлишдан ожиз бўлишни танланг».
Токи, Аллоҳ Субҳанаҳу шундай зотларни атаб қўйганки, Ўзи уларни севади, улар ҳам Аллоҳни севадилар, улар кофирларга қаттиққўл-кучли, мўминларга тавозели бўлиб, Аллоҳ ўшалар қўли билан фатҳ қилади, Ўзининг ушбу каломи билан Росули САВнинг башоратларини рўёбга чиқаради:
فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَةِ لِيَسُوؤُواْ وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُواْ الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُواْ مَا عَلَوْاْ تَتْبِيراً
«Бас, қачон кейинги (бузғунчиликнинг) вақти-соати келганида, (улар яна) юзларингизни қаро қилишлари, аввалги сафар кирганлари каби Масжидул (Ақсо)га кириб, (уни топташлари) учун ҳамда ўзлари эгаллаб олган (барча) ерларни вайрон этишлари учун…» [Исро 7]
Имом Муслим Абу Ҳурайрадан ривоят қиладики, Росулуллоҳ САВ бундай дедилар:
«لاَ تَقُومُ السَّاعَةُ حَتَّى يُقَاتِلَ الْمُسْلِمُونَ الْيَهُودَ، فَيَقْتُلُهُمُ الْمُسْلِمُونَ…، وفي لفظ آخر قال: تُقَاتِلُكُمُ يَهُودُ، فَتُسَلِّطُونَ عَلَيْهِمْ»
«То мусулмонлар яҳудийларга қарши жанг қилиб, мусулмонлар уларни ўлдирмагунча қиёмат соати бўлмайди, яна бир лафзда сизларга қарши яҳудийлар жанг қилишади, сиз улар устидан ғолиб-ҳукмрон бўласизлар», дейилган.
Сиз муаллифнинг «алоқалар нормаллашуви арабий ва исломий юртлар томонидан қилинди…», деган гапингизга келсак, бу босқинчилар билан алоқаларни нормаллаштириш жоиз эканини англатмайди. Чунки хоинликни инсонларнинг аксари содир этса ҳам хоинлигича қолади, ботилни бугунги кундаги мавжуд ношаръий зараркунанда давлатлар содир этишса ҳам ботиллигича қолади.
Хотима ўрнида сизга шуни айтамизки, биз Уммат билан биргаликда ҳаракат қилаётган Халифалик бошқа фарзлар каби фарздир, ҳатто фарзларнинг тожидир, уни барпо этишга ҳаракат қилмаслик, гуноҳ бўлиб, Аллоҳ уни барпо этишга ҳаракат қилмаган ҳар бир кимсадан албатта ҳисоб сўрайди. Шундай экан, бу ишни инкор этган кимсанинг ҳоли нима кечиши мумкин?! Набий САВ
«وَمَنْ مَاتَ وَلَيْسَ فِي عُنُقِهِ بَيْعَةٌ مَاتَ مِيتَةً جَاهِلِيَّةً»
«Кимда ким бўйнида байъати бўлмаган ҳолда вафот этса, динсиз ҳолда вафот этибди (қаттиқ гуноҳкор бўлибди)», демоқдалар.
Аллоҳ Таолога дуо қилиб, бизни Ўзи севиб рози бўлган ишга муваффақ қилишини, Пайғамбарлик минҳожи асосидаги иккинчи рошид Халифаликни барпо этишимизга муяссар айлашини сўраймиз. Ушбу Халифалик бугунги жобир бошқарув ортидан, Аллоҳнинг изни ила, албатта келишига мутлақ ишончимиз комил.
«ثُمَّ تَكُونُ مُلْكًا جَبْرِيَّةً فَتَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا ثُمَّ تَكُونُ خِلَافَةً عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ ثُمَّ سَكَتَ»
«… Сўнг золим-зўравон подшоҳлик бўлади ва у Аллоҳ хоҳлаганча давом этади. Сўнг Аллоҳ Ўзи хоҳлаганда уни кўтаради. Сўнг пайғамбарлик минҳожи асосидаги Халифалик бўлади. Кейин Пайғамбар САВ сукутга чўмдилар».
Иброҳим Усмон (Абу Халил)
Ҳизбут Таҳрирнинг Судан
вилоятидаги расмий нотиғи
Телефон: 0912377707 – 0912240143
Электрон почта: spokman_sd@dbzmail.com
Халифалик давлатини тилларингизга жойлаган Аллоҳга ҳамдлар бўлсин!
Ғарбнинг фисқ-фасод омили бўлмиш лойиҳаларини амалга оширишда Халқаро меҳнат ташкилотининг роли
Насроний ва кофирларни байрамлари билан табриклаш тўғрисидаги саволга жавоб
Республика президентлиги сайловлари ҳукми