Мусулмонлар 355 қонун моддасини ўзгартириш лойиҳасига эмас балки рошид Халифалик давлатида шариатнинг тўла татбиқ этилишига муҳтож!
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
Матбуот баёноти
Мусулмонлар 355 қонун моддасини ўзгартириш лойиҳасига эмас балки рошид Халифалик давлатида шариатнинг тўла татбиқ этилишига муҳтож!
Даврий жадвалга мувофиқ, шаръий маҳкама (жиноий адлия волийлиги) парламентнинг жорий йиғинида қонунга ўзгартириш киритиш тўғрисидаги 2016 йилги лойиҳасини муҳокамага қўяди. Уни жорий йил 26 май куни кечиктирган эди. Бу қонун лойиҳасида эса, шаръий маҳкамалар (жиноий адлия волийликлари) 1965 йил қабул қилинган қонуннинг 355 моддасини ўзгартиришлари, яъни шаръий маҳкамаларга федерал конституциядаги давлат тасарруфи остига кирувчи жиноятларга ўлим жазосидан бошқа ҳар қандай жазони қўллаш имконияти берилиши айтилган. Ҳозирда 355 қонун моддасида шаръий маҳкамалар ҳокимияти орқали уч йил муддатга озодликдан маҳрум этиш ва 5000 Малайзия ранжити (RM) миқдорида жарима солиб, олти марта қамчилаш айтилган. Бу қонун белгиланган кундан бошлаб, то шу кунга қадар, жуда кўп доираларда, ҳатто ғайримусулмон доираларда ҳам, уни ўзгартиришга оид қаттиқ тортишувлар давом этмоқда. Ҳолбуки, Малайзияда ғайримусулмонларга шаръий маҳкама қонунлари қўлланилмайди.
Минг афсус, айрим доираларнинг айни таклиф қилинган қонунга қаттиқ эътибор билан қарашаётганига гувоҳ бўляпмиз, гўё унинг атрофида исломий кураш кетаётгандек! Биз Ҳизб ут-Таҳрир-Малайзия аъзолари айни масалага нисбатан қуйидагиларни таъкидламоқчимиз:
1 – Шариат татбиқига уриниш нафақат қўллаб-қувватланадиган, балки ҳар бир мусулмон тарафидан унга жиддий ҳаракат қилинмоғи зарур бўлган ишдир. Шундай бўлса-да, айни қонун лойиҳаси шариатнинг ҳатто бир қисмига ҳам кирмайди, балки таклиф қилинадиган, сўнг муҳокама қилинадиган, сўнг аксар шахс розилиги асосида қабул қилинадиган бир парламент қонуни, холос. Аммо исломий шариат эса, инсонлар розилигига қарамайди, чунки у Аллоҳ Субҳанаҳу ва Таолонинг қонунидир, уни озчилик ё кўпчилик розилигидан қатъий назар, бутун башарият татбиқ этади.
2 – Бугунги мавжуд маҳкамалар ўзгартириш киритишга эмас, тубдан бутунлай ўзгартиришга муҳтож. Токи, фуқаролик маҳкамалари билан шаръий маҳкамалар ўртасидаги бўлиниш йўқ қилиниб, тизим қайта исломий маҳкамаларга айлантирилади ва бу исломий маҳкамалар, мазолим, хусуматлар, ҳасаба (амри маъруф ва наҳий мункар ишларини назорат қилувчилар) маҳкамаларидан ташкил топган бўлади. Барча фуқаро, жумладан, ғайримусулмонлар ҳам айни маҳкамаларга бўйсунади. Қуръон ва ҳадис дохил очиқ далилларга таянилган ҳолда шуни таъкидлаш лозимки, ғайримусулмонлар Ислом қонунлари ва маҳкамаларига бўйсунишлари лозим. Фақат ибодатлар, емоқ-ичмоқ, никоҳ каби, шариат рухсат берган айрим ҳоллардагина улар ўз динларига мувофиқ ҳукм қилишлари мумкин, холос.
3 – Бир неча доираларнинг жиноят муаммоларини исломий шариат жазоларини қўллаш орқали ҳал қилишга уринишаётгани мақтовли ҳол, албатта ва бу мусулмонларнинг мавжуд фуқаровий жазоларга ишончлари йўқолганига далолат қилади. Шундай бўлса-да, 355 модда муаммоларга ечим бўлолмайди ва ҳатто бу модда исломий ечим ҳам эмас. Бундан ташқари, Ислом низомини қисман эмас, балки тўла татбиқ қилмоқ лозим, фақат жазолар низомининг бир қисми у ёқда турсин, ҳатто унинг ўзини якка ҳолда ҳам татбиқ қилишга чекланмаслик лозим. Ислом мукаммаллиги бошқарув низоми, иқтисод низоми, ижтимо низоми, таълим сиёсати, ташқи сиёсат… каби ҳаётнинг барча низомларини ўз ичига олади. Шунинг учун жазо низоми каби қисман татбиқ қилинмасдан, Ислом шариатини мукаммал тўла татбиқ этилмас экан, адолат ҳам, Ислом гўзаллиги ҳам рўёбга чиқмайди.
4 – Бу қонун лойиҳаси Исломга мувофиқ эмас ва ғайримусулмонларга ҳам татбиқ қилинмайди. Унга нисбатан ғайримусулмонларнинг қаршилик билдираётгани уларнинг юртда Ислом шариати татбиқига душманлик қилишаётганини кўрсатади. Айрим исломий ҳаракатлар уларга айни қонун лойиҳасини шарҳлашга уринишаётган бўлса-да, бироқ бу уринишлари муваффақиятсиз чиқди. Муваффақиятсиз чиққани сабаби, бу исломий ҳаракатларнинг ўзи муаммонинг туб сабаби демократик низом эканини тушунишолмайди, чунки демократия ғайримусулмону мусулмонларга Ислом шариатида буюрилган фарзлардан бирортасини қабул қилиш ва қилмаслик ҳуқуқини бериб қўйганини англашмайди. Улар шунингдек, Исломни демократия билан ёнма-ён татбиқ қилишга уриниш, гўё беморга дори билан заҳарни ёнма-ён истеъмол қилдиришдек гап эканини ҳам тушунишолмайди.
5 – Аллоҳ Субҳанаҳу ва Таоло аҳкомларини татбиқ этиш ҳукумат зиммасидадир. Бу ҳукумат тепасидагилар зиммасидаги улкан масъулият бўлиб, улар охиратда Аллоҳ Субҳанаҳу ва Таоло олдида албатта ҳисоб беражаклар. Биз ҳукуматнинг илмоний низомни татбиқ қилишни танлаганини, Ислом низомни татбиқ этмаётганига баҳона кетидан турли баҳоналар келтираётганига гувоҳ бўляпмиз. Бинобарин, энг муҳими, ҳукумат шу аҳволда давом этаверади, уни ағдариб, ўрнига Исломнинг рошид Халифаликда гавдаланувчи бошқарув низомини олиб келиш керак. Бир вақтнинг ўзида, ҳар бир мусулмонга Ислом аҳкомларини татбиқ этилиши йўлида ҳаракат қилмоқ ҳам шартдир.
Эй мусулмонлар!
Биз узоқ вақт устимиздан ҳукмронлик қилиб келаётган мустамлакачилик низоми ва қонунларини рад этмоққа, уларнинг ўрнига Аллоҳ Субҳанаҳу ва Таоло шариатини ўрнатмоққа буюрилганмиз. Шу билан бир қаторда, мустамлакачилар йўлидан эмас, шариат йўлидан фойдаланмоққа ҳам жавобгармиз. Мустамлакачиларнинг конституцион мерослари матнида қайд этилган чора-тадбирларни қўллаш орқали қонун лойиҳасини таклиф этиш, кўпчилик депутатларнинг унга рози бўлиб овоз беришларини умид қилиш, буларнинг ҳаммаси юқорида айтилган мустамлакачилар йўли эканига асло шубҳа йўқ. Наҳотки, бу ҳукуматдагилар учун Аллоҳнинг шариати шунчалик қадрсиз бўлса?! Наҳотки, Аллоҳнинг шариатини демократиядан, депутатлар овозидан кейинги навбатда татбиқ қилинса?! Наузу биллаҳ! Қандай қилиб, киши ҳақида – у мустамлакачилар қонунига норози, Исломни татбиқ қилишга ҳаракат қилади, дейилса-ю, бироқ у мустамлакачилар режаларига итоат қилиб, уларни татбиқ этса?!
Аслида, мусулмонлар бугунги қонун лойиҳасига ҳам, бошқа барча мустамлакачилик қонунларига ҳам, парламент ишлаб чиққан қонунларга ҳам, бирортасига муҳтож эмас. Мусулмонлардан бугун Аллоҳ Субҳанаҳу ва Таоло аҳкомларини Пайғамбарлик минҳожи асосидаги рошид Халифалик давлати соясида тўла татбиқ этмоқ талаб қилинган.
Абдулҳаким Усмон
Ҳизб ут-Таҳрирнинг Малайзиядаги
матбуот бўлими раиси
Телефон: 03-89201614
Электрон почта: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.">htm@mykhilafah.com
Веб саҳифа: www.mykhilafah.com
Адрес: Khilafah Centre, 47-1, Jalan 7/7A,
Seksyen 7, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
Халифалик давлатини тилларингизга жойлаган Аллоҳга ҳамдлар бўлсин!
Ғарбнинг фисқ-фасод омили бўлмиш лойиҳаларини амалга оширишда Халқаро меҳнат ташкилотининг роли
Насроний ва кофирларни байрамлари билан табриклаш тўғрисидаги саволга жавоб
Республика президентлиги сайловлари ҳукми